Los bericht bekijken
Oud 11 maart 2004, 20:27   #8
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door w.e.
't verschil is dat een kluivert op het eind van de dag misschien nog niet weet wat de vierkantswortel van 25 is!!
Dat kan goed zijn, maar ik vraag mij af wat dit met de discussie te maken heeft? Tenzij u pleit voor een systeem waarbij iemands inkomen afhankelijk dient te zijn van die zijn wiskundige capaciteiten zie ik de relevantie van uw opmerking niet zo direct.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door w.e.
Het zijn duidelijk de reclamecontracten
En waarom? Juist ja, omdat mensen nu eenmaal blijkbaar geïnteresseerd zijn in voetbal en geld wensen te steken in die sport. Ik vind dat geen probleem en ik heb van uw kant eigenlijk nog geen argument gelezen waarom dat een probleem zou moeten zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door w.e.
'In grote stadia zoals barca, real,milan,... is ongeveer 80% gereserveerd door bedrijven.
Ik durf sterk te betwijfelen of dat cijfer correct is, maar goed zelfs indien het correct is, vraag ik mij af waarom dat erg zou zijn en waarom dat een argument tegen de (hoge) lonen van (bepaalde) voetballers is?

U geeft een beetje belachelijke commentaar, maar geeft eigenlijk geen enkel argument, laat staan dat u in zou gaan op wat ik zei of wat er in de door mij aangehaalde tekst staat. Laat ons daarom even een simpele vraag stellen ter verduidelijking: indien morgen niemand nog geïnteresseerd is in voetbal, maar iedereen bijvoorbeeld een liefhebber van korfbal wordt, wat zal er dan gebeuren met de lonen van die voetballers denkt u?
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline