Los bericht bekijken
Oud 8 september 2011, 18:50   #402
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht


Zouden de witte mensen op dit forum zich al verzoend hebben met de gedachte dat zij albino's en afstammelingen van albino's zijn, komend uit zwarten, en dat zij daarom op geen enjkele wijze superieur zijn aan zwarten?

Deze draad acht ik van groot belang omdat witten geindoctrineerd worden om zich biologisch en moreel superieur aan andere fenotypen te voelen. Hierdoor zijn ze ook permanent ontvankelijk voor haatzaaierij tegen 'de andere' en kan men vandaag ongehinderd weer een Holocaust tegen zwarte en moslim Nederlanders voorbereiden.

Intussen heb ik bronnen gevonden die spreken van de handel in mensenhuid tot in de 19e eeuw. Door deze bronnen te combineren met mijn eigen onderzoek naar de zwarte Europese elite, vraag ik mij af of de redeloze haat van witten tegen zwarten wellicht daarme verband houdt. De witte lijfeigenen werden niet alleen schandelijk uitgebuit, maar ook gehouden om schoenleder, kleding en boekenkaften van hun huid te maken. De Verklaring van de Rechten van de mensen zijn witte lijfeigenen en horigen die aan de zwarte meesters om gelijkheid vragen. De vraag is natuurlijk of witten nog steeds aan deze haat moeten vasthouden en tot het einde der wereld zwarten uitbuiten en vermoorden?

Nu zijn de witten dus 'superieur,' nadat ze na 1848 de hele geschiedenis hebben witgeverfd. En binnen dit kader is het dus niet gewenst te speculeren dat witten afstammen van albino's en dus gewoon uit zwarten komen. Dus niet dat zwarte Europeanen 6000 jaar geleden opeens wit werden, maar dat witte Aziaten naar Europa kwamen. Daar zijn albino's in geografische isolatie witten geworden en konden blijkbaar vanwege de witte huid goed gedijen.

Opvallend is dat alle zwarten die ik spreek meteen de overeenkomst van witten met albino's zien, maar witten dat steeds afwijzen. Dit is erg vreemd, alsof zij heel ver van de realiteit leven. Wat zien ze s'morgens in de spiegel: niet hun melkwitte lijf en gezicht. Erg vreemd, temeer daar ik zoek naar deconstructie van racisme. Alsof witten niet gewoon wit kunnen zijn en vreugde scheppen in hun withuid. Neen, witheid moet haat tegen zwarten betekenen.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden