Los bericht bekijken
Oud 3 februari 2015, 21:51   #409
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.606
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jefferson Bekijk bericht
Punt 1: Witte mensen zijn gemuteerd niet geëvolueerd.
Punt 2: als je mensen zwart noem jezelf dan wit en niet blank of noem anderen niet zwart.

hallo jefferson, of ben jij niet gewoon egmond codfried met nieuwe nickname? Jefferson is black american naam he.

maar mbt jou hele blankenhaat en obsessie voor wit/blank denken, hier wat stof tot nadenken:

1. Hoe passen de 'superieure' niet blanke, en niet negroide Japanners in jou hele theorie en denkwijze?? Je bent duidelijk geen wetenschapper en niet wetenschappelijk onderwezen zoals jij schrijft en denkt als individu, en schrijver, die dus TOEVALLIG NU ZGN 'AFRO SURINAAMS' ERUIT ZIET HE.

Uiterlijk zegt niets hoor Codfried Egmond alias jefferson.

2. HOe passen wij niet spierwitte, viesbruin en vieszwart Hindoerassen in je plaatje? TIP: Verdiep je aub in de Hindoerassen qua uiterlijk, seksueel, religie, gedrag, taal, culinair, muziek, dans, enz enz. Ja, doen man, ik ben benieuwd wat een "neger" zoals jou hierover te vertellen hebt. Ik ben zelf hindoestaanse schrijver, vh Hindoeras en in suriname geboren.

Maar uiterlijk zegt niets als je je wil profileren als denker, schrijver en vernieuwer van zgn global quality. Het denken en geloven is kleurloos omdat onze ziel en geest ook gewoon kleurloos zijn, het niets is immers totaal kleurloos omdat je het NIETS absoluut niet kan waarnemen, omdat je NIETS niet kan zien en het niet bestaat.

Mix een albino neger eens met een blonde blanke en kijk hoe die babies eruit zien en of zij slimmer of juist dommer zijn geworden dan de zgn cliche 'domme neger'.

ga zeker door met je onderzoek en doe wat ik je vroeg, ga die verwitting in de Hindoewereld aankaarten global he.

bye

dewanand en wieroe
niet blanke, niet lange, niet grootgeschapen en niet menselijke Hindoe Fundamentalisten uit delft kennis- en Apartheidsstad Nr 1 van Nederland.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden