Los bericht bekijken
Oud 11 september 2019, 21:17   #73
Drosamadaris
Minister
 
Geregistreerd: 2 februari 2014
Berichten: 3.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik wil hier Micele niet gaan verdedigen (ik heb mijn mening over EV’s) maar dat hoger zwaartepunt van SUV’s is gewoon een feit. Je moet dat compenseren met de ophanging (fysiek of electronisch) of anders gewoon traag rijden.
That's just stating the obvious. Die dingen zijn hoger, dus hebben ze een hoger zwaartepunt.
Daar blaast onze Tesla-fanboy echter niet over, hij zit te janken dat die dingen per definitie minder comfort hebben, hetgeen pure and utter bullshit is. Goed om ff wat onnozele praat te verkopen, maar verder ook niet meer dan dat.

Qua comfort kunnen die even goed (en zelfs superieur) zijn aan de non-Suv's out there. Genoeg reviews online van automagazines die dat bevestigen, maar bon, links uitbraken is zijn ding, niet het mijne. Comfort is sowieso al iets subjectief.
Dat je er op een race-circuit niet mee moet uitpakken tegen iemand wiens zwaartepunt 2 cm boven de grond hangt, is wiedes. Again stating the obvious. En op zich treft dat want de doorsnee vrouw die typisch in die bakken zitten (as mine), hebben er geen nood aan om als eerste weg te zijn aan het rood licht, noch om aan 250/hr door de parking-spots van de mall te scheuren. Win-win
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden