Discussie: Mawda.
Los bericht bekijken
Oud 25 mei 2018, 11:26   #27
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het ontsnapt mij wat daar "erg" aan is. Eens ge over die hypocriete "ik-moet-het-erg-vinden-dat-een-snotter-waar-ik-niks-mee-te-maken-heb-iets-is-overkomen-want-anders-word-ik-sociaal-scheef-bekeken-dus-zet-ik-maar-mijn-beste-beentje-doen-alsof-ik-het-erg-vind-voor" dwangmatigheid zijt, kunt ge de waarheid in de ogen zien: dat kan ons eigenlijk geen ballen schelen: het is uw eigen kind niet, het is het kind niet van een naaste of een vriend.
Mijn eerste gedacht dat in mij op kwam was leedvermaak. Ik heb dat nooit erg gevonden, integendeel. Het enige erge dat ik er van vind is dat sommige mediageile advocaten en politici nu daar misbruik van maken.

Over Patrick Loobuyck gisteren in de afspraak. Ook gezien en ik vind dat dus een triestig en vooral heel hypocriet individu. Totaal niet akkoord met wat daar gisteren werd verteld. Maar wat wil je : die Patrick, fossiel Jan Hatekiet en een pot van een Karolien Debecker. Drie wereldvreemde figuren. En dan een hippie die daar ik weet niet wat zat te doen.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden