Los bericht bekijken
Oud 20 september 2020, 07:49   #473
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
een vrij vlaanderen tjien
Ik vrees eerlijk gezegd dat dat nog erger zal zijn, omdat het politici zijn van hetzelfde caliber, maar zonder het gegeven dat zij nu zwaar geremd worden in hun dictaten door het kibbelen met den overkant. Maw ik vrees voor nog meer staat en bestuur als Vlaanderen onafhankelijk is. Ik zie geen vrij vlaanderen zonder bestuur ontstaan. Ik zie Belgie sneller zonder bestuur vallen dan Vlaanderen. En dat is toch waar we heen moeten: bestuur afschaffen. Dus is een totaal in de knoei geraakt non-bestuur beter dan "goed bestuur" dat niet bestaat.

Misschien niet. Maar als ik de Vlaamse politici zie, dan heb ik niet echt veel vertrouwen dat dat een haar beter zal gaan, behalve dat er minder manieren zijn om hen stokken in de wielen te steken - wat dus volgens mij uiteindelijk veel nefaster en gevaarlijker is, zo een overheid waar men geen stokken in de wielen kan steken.

Ik verkies een Belgie dat totaal in panne is, boven een "werkend" Vlaanderen. Ik verkies een Belgie zonder regering. Een waar niks politieks beslist kan worden. Waar mensen op den duur de overheid aan de kant schuiven, en die in hun hoekje laten zeiken.

Laatst gewijzigd door patrickve : 20 september 2020 om 07:51.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden