Los bericht bekijken
Oud 13 februari 2007, 10:05   #56
Bece
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 12 augustus 2002
Locatie: Limburg
Berichten: 2.261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik constateer wat gebeurde... Dat heeft dus geen barst te maken met je beledigingen onder de gordel.Als d�*t je argumenten zijn ben je uitgesproken...



Opgedrongen??? Niemand is verplicht een stem uit te brengen: enkel de (zwakke) verplichting van het verschijnen in het kieslokaal bestaat.
Dat bindend BROV (mogelijk georganizeerd door een minderheid, en met véél minder legitimiteit dus) wordt dan niet opgedrongen?? Logisch blijven, waarde genie!
1. Nee. Dat constateer je niet. Je concludeert dat. Wanneer er geen scheiding is van staat en kerk is dat hier een beslissing van de meerderheid van de bevolking en niet van enkele politiekers.
1a. Jij bent ook snel op je tenen getrapt. Ik constateer iets en voor ik conclusies trek stel mij een vraag. Aan u om die te beantwoorden en een andere mogelijkheid te geven.

2. Natuurlijk opgedrongen. Of vergeet je dat ik wettelijk verplicht ben om te gaan stemmen.
Een minderheid kan best een referendum organiseren. Alleen moet het dan ook nog door de meerderheid van de kiezers goed gekeurt worden. In ons Belgiekske worden alle wetten door een kleine groep vastgelegd, uiteraard in het belang van die kleine groep. Ik heb daar niets over te vertellen. Daarom zijn er ook zoveel wetten die mij onderdrukken.
__________________
Democraat in hart en nieren. http://users.telenet.be/brov Laatst bijgewerkt op 09/2011
Bece is offline