Los bericht bekijken
Oud 4 april 2020, 06:38   #7
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Ik woon wel in een boerengemeente. Waar de boeren nog op zondagen met hun tractoren rond rijden en de brokken slijk of mest op de weg laten vallen. Waar ze op zondagnamiddag nog het gras afrijden, hagen liggen te snoeien of hun afval opstoken. Waar ze buiten een bijna bejaarde wijkagent en een aan alcohol en sigaretten verslaafde verrimpelde doos enkel enkele macho's hebben die liever met hun anonieme skoda octavia RS of VW Golf GTI rond vlammen dan controles te gaan doen. 16-jarigen op hun brommers laten stoppen of jonge fietsers die zonder handen rijden de huid vol schelden. Geloof mij de politie stelt hier weinig voor. En ze moeten nog wel komen controleren. En op basis van wat? Van op straat ziet niemand wat er achteraan op het deels overdekt terras gaande is. De boel is omheind en afgesloten. Van op straat zie je geen wagens staan die achteraan staan geparkeerd.

Gaat de politie aan elke woning en bedrijf aanbellen om te controleren wie er achteraan aanwezig is en of er een BBQ of iets anders wordt gehouden? Hier bellen ze nog niet eens de politie als ze rommel aan het opstoken zijn. In een boerengemeente is het principe ik klik niet want ik kan mijn gebuur nog wel eens nodig hebben.
Waar je woont maakt niet veel uit.
Ik heb horen vertellen (weet dus niet of het waar is) dat er momenteel veel geklikt wordt.
Er zijn zelfs kliklijnen opgestart waar je anoniem dingen kunt melden.
Alhoewel, anoniem in deze tijd???
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden