Los bericht bekijken
Oud 4 april 2020, 08:46   #15
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Al die heisa over corona. Al dat gezever over veiligheid en gezondheid van de burgers. Uitgebluste politici zoals De Crem en De Backer die nu zich oppergod voelen en eens zullen zeggen wat we nog wel en niet mogen doen. De Crem heeft al natte dromen over een politiestaat. De burgers MOGEN nog gaan werken maar dat is het dan ook. Wat we ook nog MOETEN is braaf onze belastingen betalen. En na dat het coronafeestje is afgelopen nog meer belastingen om de put die "Sinterklaas Jambon en consoorten" eerst gemaakt hebben terug te vullen. En de lente is op komst en dan durft Crembo nog te verkondigen dat hij de politie iedereen wie zich niet aan zijn regeltjes houdt zwaar gaat laten beboeten.

Wel deze morgen vroeg opgestaan. Het joggen en/of fietsen is voor de latere voormiddag. Ik heb zojuist mijn online bestelling bij vleeswaren Renmans al afgerond. Morgen staar er een leuke BBQ op de agenda. De kinderen komen ook en nog een goed bevriend koppel. BBQ voor acht volwassen mensen. Ik heb geen rechtstreekse geburen rondom mij want ik zit in een bedrijvenzone. En achterliggend hectaren bossen en weilanden. Links, rechts, rechtover, overal zijn de bedrijven al even inactief en zie ik sporadisch eens iemand op- of afrijden. In de week dan.

Wie houdt er nog op zondag een BBQ of ander feestje? Wie gaat er buiten komen en terug wat met andere mensen een babbel doen? Of wie blijft mooi braaf in zijn kot en volgt de bijna militaire bevelen van onze onbekwame en incompetente politici?
Not done kameraad.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden