Los bericht bekijken
Oud 30 april 2017, 22:26   #86
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Neen, ik denk (correctie: ik WEET) dat als leerlingen het stevig uithangen op een schoolreis, de school dat zo stil mogelijk zal willen houden. Reputatie en zo. Wat ze ZEKER NIET gaan doen is een persconferentie over het voorval organiseren.

Je weet wel, een persconferentie, zoals deze school gedaan heeft.
Wat is in jouw ogen 'het stevig uithangen' ?
Kun je je niet voorstellen dat de Portugese flikken iets minder 'verdraagzaam' zijn, tov verbale provocaties en ev 'spontane kennismakingen' tov de lokale bevoking door deze lieverdjes ?
Of dacht je mss dat die braafjes per twee in rij zwijgzaam de omgeving staan te bewonderen ?
Ik vraag me af waarom anders autochtone klassen nooit problemen hebben met de flikken in het buitenland...
Citaat:
Ik herhaal mijn vraag waar je nog steeds geen antwoord op gegeven hebt: waar staat daar dat leerkrachten datgene zouden doen waarvan jij ze hier beschuldigt 'om geen kltsen te krijgen van hun leerlingen', zoals jij beweert?
Als je de context niet begrijpt van de artikelinhoud dat ik meegaf, heeft het ook geen zin om dat antwoord hier uitgebreid neer te pennen.
Lees het anders nog eens:

De confrontatie met fysiek geweld en - in geval van vrouwen – met een gebrek aan respect, is voor heel wat leraars zeer confronterend”, aldus De Clercq in Gazet Van Antwerpen."

Die willen dus liever hun job houden, zelfs al moeten ze daarvoor 'n hoop shit slikken.
Citaat:
Hoeveel meerdaagse buitenlandse schoolreizen met zo'n divers leerlingenpubliek heb jij al begeleid, diego raga?
Ik heb m'n jeugdjaren doorgebracht met de 2-de generatie Marokkanen en tal van andere moslimnationaliteiten, dus leer ze me niet kennen.
En jij ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden