Los bericht bekijken
Oud 11 maart 2018, 14:04   #153
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.530
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
De voorbije jaren heb ik hier vaak kritiek gegeven op het Amerikaans imperialisme. Onder andere op de inval in Irak op basis van valse verklaringen over massavernietigingswapens die er niet bleken te zijn. Verder heb ik hier ook vaak kritiek op de westerse steun aan het fundamentalistische Saoedie-Arabië (een soort Islamitische Staat met oliedollars) gegeven. Ook de islamnazi's van Islamitische Staat heb ik bekritizeerd.

Ik neem het hier op voor het zelfbeschikkingsrecht van alle individuen en gemeenschappen ter wereld, en ben tegen alle diktators en autokraten. En al helemaal tegen korrupte dieven en moordenaars zoals Erdogan, Assad, en Poetin die hun eigen volk bestelen en met bruut geweld klein houden.
Ik ben akkoord met wat u hier schrijft, behalve de laatste zin. Daar toont u zich een slachtoffer van primitieve westerse propaganda mijns inziens.

Ik denk dat mensen in Europa bv. niet goed beseffen wat voor een misdadiger 'kill list' Obama eigenlijk geweest is. En die kreeg een westerse vredesprijs.

Laatst gewijzigd door Bach : 11 maart 2018 om 14:07.
Bach is offline