Los bericht bekijken
Oud 5 augustus 2017, 18:11   #17
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Als dat zo is, wat is daar dan verkeerd mee?
Buiten het feit dat het een verkeerde politieke keuze is, denk ik niet dat je mij ooit zult betrapt hebben op het taxeren als 'verkeerd' van iemands politieke overtuiging.

Ik heb zelfs bewondering voor iemand met een echte communistische overtuiging, als hij daar ook zelf naar leeft. Die mensen zijn supersociaal.
Helaas tegelijk ook zo wereldvreemd als het stof op de maan.
Want het communisme als systeem marcheert niet, kan niet marcheren en zal nooit kunnen marcheren.
(noot: fabrieken en industrieterreinen blokkeren is niet 'leven naar het communistisch model'. Het is een actiemiddel voor hen om dat doel te bereiken, maar het is een verkeerd actiemiddel.)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden