Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2017, 12:04   #2793
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
wat moet ik doen ,waar vind ik de info op internet ?
Goh, van mij moet u absoluut niets doen, hoor. En het betreft geen dieet of dergelijke dat u op het internet zult vinden. Het is eenvoudigweg een deel van mijn eigen levensgewoonten, mijnheer.

Er is bovendien niets geheimzinnigs of miraculeus aan…..

Zeer terzijde, maar vermits u het mij vraagt geef ik u de principes van mijn vaste eetgewoonten :

* twee maaltijden per dag, waarvan de belangrijkste eerste niet later dan 13h00 en de lichtere tweede niet later dan 20h00
* niets (rien, nada) eten tussendoor
* in hoofdzaak enkel verse gestoomde groenten eten, met – als u het echt niet laten kunt – slechts één of tweemaal per week een stukje (gestoomde) vis of zeevruchten, of een beetje (gestoomde) wit van kip. Nooit sauzen, boter, vetstoffen, bijgevoegde suikers, etc….. Zo nu en dan wel een stukje fruit.
* eenmaal per dag een kopje koffie (zonder suiker of melk), en éénmaal per dag een kop thee
* als drank steeds (gekoeld) plat water
* hoogst zelden (eens per maand, zeg maar) een gekke uitspatting in de vorm van bijvoorbeeld een klein potje Häagen-Dazs (in mijn geval vanillesmaak of caramel au beurre salé).
* benevens dat, nooit roken, nooit alcohol, nooit snoepjes, nooit brood, nooit eieren, nooit rood vlees, nooit iets anders, quoi.

Dat alles zonder enige afwijking voor de rest van uw leven, uiteraard.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 28 mei 2017 om 12:15.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden