Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2017, 19:12   #24
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Altijd hetzelfde toneeltje voor de (westerse) camera's.
En waarom zouden mensen niet echt blij zijn als ze ontsnappen aan een bende gewelddadige psychopaten die mensen levend verbranden?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
Zo vrijwillig is dus het dragen van boerka's en de rest. Zodra ze niet meer onder dwang staan vertrappelen en verbranden ze het. En dan zijn er hier linkiewinkies die er vast overtuigt zijn dat de islam geen vrouwen onderdrukt.
Alleen snapt iedereen hier dat het een andere situatie is.

Ik ben geen fan van boerka's, ik vind het ook maf om er tegenaan te lopen op straat en het lijkt me vooral ook erg onprettig voor de persoon die erin zit. Maar stel je verbied ze, wat bereik je dan? Worden dan opeens alle mannelijke straatschoffies, gangsters en terroristen brave burgers, of bereik je eigenlijk vooral dat die misschien paar honderd vrouwen die er hier een dragen nooit meer het huis uit komen?

In andere woorden: als die vrouwen door IS gedwongen waren om in bikini over straat te gaan, een kledingstijl waarmee ze zich aan deze beelden te zien ook niet goed zouden voelen doordeweeks in het openbaar, dan hadden ze die wel verbrand. Toch ben ik niet tegen bikini's.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline