Discussie: Brussel opgegeven ?
Los bericht bekijken
Oud 11 mei 2007, 11:15   #83
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Toch maar eens uitzoeken wat het begrip 'sociaal-economisch' betekent.
ok, ah ja


Citaat:
De files zijn een gevolg van de functie van hoofdstad, zeker wanneer die hoofdstad buiten de bevoegdheid van het hinterland valt.
De rare logica blijft .

Citaat:
je snapt er echt de ballen van eh? Wat met de economische verliezen?
Ik vraag al enkele posts: WELKE economische verliezen en buiten wat algemene zoals "de motor van belgie die weg is" komt er niks.

Citaat:
Ik geloof u niet, want jij blijft volhouden dat Brussel niks betekent voor Vlaanderen. Ik kan dan alleen maar concluderen dat je nog nooit in Brussel bent geweest anders zou je die onzin niet zeggen.
Leer lezen, ik zeg NIET dat brussel NIKS is, ik zeg dat met het splitsen dat blijft en er dus NIKS veranderd.



Citaat:
ja fijn zeg, als onze werkkrachten in 't buitenland gaan werken...
Deel van onze werkkrachten, en in de EU geen enkel probleem. Werk in antwerpen en van de 11 op de dienst zijn er 3 nederlanders en 1 frans/algerijnse.

Citaat:

voor de tigste keer: ik wil geen bokrijk-Vlaanderen.
Bokrijk? Waar heb je het over?


Citaat:
Ja eigenlijk wel. Werp maar eens een blik op de geschiedenis van het GEN, dat is er nog altijd niet omwille van de staatkundige muur tussen brussel en het natuurlijke Vlaamse hinterland.
geschiedenis? ja en? Ik wil concrete zaken wat er zal veranderen en wat negetiefs dat zal hebben op vlaanderen zoals jij schijnt te denken.
Toch raar dat jij zegt dat het zo'n ramp is, maar dat je niet 1 iets concreet kan zeggen zelfs als ik het al 10 keer vraag.

Citaat:
Ze zullen noch naar Vlaanderen noch naar Brussel komen dan, want geen van de twee zal nog levensvatbaar zijn.
Onzin vlaanderen heeft een economie die groter is dan een heleboel landen het heeft ook een grotere bevolking dan een heleboel landne vlaanderen kan perfect op zichzelf staan (en zal het beter doen dan nu)


Citaat:
tja, als jij als mak lammetje de laatste doodsteek door het belgieke regime wil ondergaan is dat uw zaak maar sleur de andere vlamingen niet mee in uw val eh.
En wat stel je dan voor? Brussel bezetten? Brussel is nu een eigen gewest met een parlement en zal dus grotendeels voor zichzelf beslissen wat ze doen. Ik zal voor een aanhechting met vlaanderen zijn, en zal zoveel mogelijk mensen daarvan overtuigen. Ik ben echter 1 persoon en er zijn veel brusselaars. Ik denk ook dat ze emotioneel en niet rationeel daar om mee zullen gaan. Ze zijn jaren banggemaakt voor de vlamingen.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline