Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2018, 09:06   #9
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
Dag Jeebee

Weet je nog dat we ooit mekaar tegenkwamen op het telenet forum (waar toen ook nog over ongeveer alles kon gepraat worden – tijden en gewoontes veranderen hè).
Dat weet ik zeker nog.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
Heb je ook enige interesse in de periode, of was het eerder toevallig dat je dat bezoek er bijnam omdat je nu eenmaal toch ter plaatse was?
Ik heb altijd al een grote interesse gehad in geschiedenis. En wat de al dan niet toevalligheid van dat bezoekje betreft, mijn echtgenote en ikzelf trekken alle jaren een maand door de USA met een programma dat we zelf in elkaar boksen en waarbij we voor een heel stuk de grote trekpleisters vermijden en zo soms op natuurwonderen stuiten, of op stukken geschiedenis, waar je helemaal alleen bent en die dikwijls grote impressies nalaten. Je moet daar we een beetje moeite voor doen om daar te geraken. Ik herinner me bijvoorbeeld een bezoek aan mijn eerste buffalo jump. Niets te zien, een kale vlakte die abrupt eindigt op een klif. Maar dan komt die plaats tot leven. Het was op zulke plekken dat, voor de komst van het paard, de indianen een kudde bisons in een stampede over de klif kregen en daarbij een jongetje in buffelhuid gehuld gebruikten om de kudde naar de klif proberen te brengen, waarbij hij dan in de stampede die daar werd veroorzaakt meestal werd vertrappeld. Beneden lagen in de tijd de beenderen meters dik. Een indrukwekkende leegte beladen met geschiedenis.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
Zelfs ten tijde van forum telenet was jouw avatar een F16 als ik me niet vergis.
Is dit gewoon een keuze zonder veel betekenis, of heb je daar toch enige affiniteit mee?
Als je daar liever niet op antwoord, alle begrip hoor.
Sowieso al bedankt voor de bijdrage.
Wanneer je een kwart eeuw in gevechtsvliegtuigen hebt rondgetoerd, dan is een F-16 avatar wel een bewuste keuze denk ik.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden