Discussie: De Adel
Los bericht bekijken
Oud 5 september 2011, 15:54   #35
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard Update Blauw Bloed Onderzoek



[over de overgrootvader van Alexander Pushkin, Ibrahim hanibal?]


Dus nu na twee jaar stel ik vast dat ik de enige persoon in de hele wereld ben die een theorie over het ontstaan van de adel heeft, dus The Big Bang van de adel.

Tegelijkertijd verklaar ik racisme tegen zwarten als een bevrijdingsideologie en onthul ik dat al die zwarten, Moren, in de westerse kunst symbolen zijn van blauw bloed. De adel zelf-identificeerde zich als Zwart. Sommigen hadden klassieke Afrikaanse gelaatstrekken dat stond voor 'puur adellijk bloed.'

Intussen heb ik vastgesteld dat Menselijke rassen in 1760 werden verzonnen om witten een menselijke status te geven omdat zij tot die tijd slechts werden gehouden voor menselijk leer om schoenen, kleding en boekenkaften voor de zwarte en bruine adel te leveren.

Racisme is dus een bevrijdingideologie om witte lijfeigenen en horigen te leren om hun zwarte adellijke meesters niet langer te vereren als superieure wezens, maar te haten als semi-apen.

De verklaring van de rechten van de mens was dus aannemelijk voor de gelijkheid van witten met hun zwarte en bruine meesters en dat men hun huid niet langer zou gebruiken om schoenen te maken.

Witten, zoals wij ze vandaag kennen, hun witte identiteit; dateert van 1848 toen de horigen en lijfeigenen definitief werden bevrijdt. Dit lijd ik onder ander af van het onderbelichte feit dat er tot in de 19e eeuw er handel in mensenhuid was in Europa.

Verder kwam ik tot de conclusie dat de essentie van witheid het haten van zwarten is. Racistische tirades zijn daarom gericht op witten om hen binnen het witte gareel te houden.

Hiermee ben ik één van de weinige zwarte onderzoekers die witten niet zondermeer als slecht en verdorven en als leugenaars neerzet, maar aangeeft dat zij zwaar getraumatiseerd zijn doordat hun voorouders werden gehouden als vee om mensenleer te leveren aan de adel, die zwart en gekleurd was. De haat richt zich ook tegen het symbool van zwarte superioriteit, het symbool van de Moor: de pikzwarte Afrikaanse mens.

Verder heb ik zodoende ook de zwarte Madonna's en Zwarte Jezussen nog steeds in Europese kerken te zien, als uitingen van zwarte superioriteit verklaard en aanwijzingen dat Europa (1500-1789) gezien moet worden als een zwarte beschaving.

Dat lijk mij een betere verklaring dan het huidige: wij weten niet waarom er zoveel zwarten in de westerse kunst zijn. Naast afbeeldingen van Moren zijn er natuurlijk ook de familie en geografische namen in heel Europa met het woord Moor als stam. Verwijzingen naar de zwarte afstamming van de familie en blauw bloed.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 5 september 2011 om 16:05.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden