Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2019, 21:28   #111
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.274
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Voor die 7 % van de tijd dat het regen (en dan nog, ge zijt niet van suiker gemaakt he).
1 goeie stortbui en je hebt er wel genoeg van.

Citaat:
Ik ga zeer spoedig beginnen te pendelen naar het werk, met de fiets. Ipv 30 min met de auto 40-45 min met de speedelec. 250 euro fietsvergoeding, 80 euro diesel uitgespaard, per maand.
20 werkdagen. 20 minuten per dag, da's 400 minuten, 6,66 uur. €50 per uur. Niet slecht. Maar

Citaat:
En zo een goede speedelec, zeker die dure stromers, zijn massas fun. Heb een hele toer gedaan met een ST2.
€5K per elektrobrommer. da's 100 uur, 5 maand... Als je de tijd wil missen.
Citaat:
Ipv in de auto naar deprimerend nieuws luisteren op de radio door de natuur bollen & genieten....Waarom wil je anders ?
Met de global warming, de droogte, de files, de achterlijk gevaarlijke rijomstandigheden voor fietsers, geef mij maar mijn mobiele bunker met airco, automaat en tankkaart. (voordeeltje van mijn nieuwe job) Een goed luisterboek en pollenfilter op de ventilatie.... speedelec erop los Tavek. Mare, oordopjes of hoofdtelefoon zijn dodelijk bij een fiets...
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden