Los bericht bekijken
Oud 10 september 2008, 19:51   #101
De rechtvaardige rechter
Parlementslid
 
De rechtvaardige rechter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 november 2004
Berichten: 1.666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Vandaag op de radio werd vertelt dat het NV-A al zou gemeld hebben dat er voor de volgende verkiezingen geen grote staatshervorming moet verwacht worden. Ze zijn duidelijk hun kiezers al aan het voorbereiden voor een staatshervorming na de volgende verkiezingen. Het zijn goedgelovige zotten die daar nog in trappen. Wat ze met veel trallalla verkondigden en nu niet hebben kunnen verwezenlijken gaan ze na de volgende verkiezingen ook niet kunnen verwezenlijken. NV-A,…. De pot op.
Ik vind dat Bart De Wever eerlijk is, en niet zo een populist is Verhofstadt somers stevaert. Bart De Wever is nooit echt een optimistisch man. Dit vind ik dan toch veel beter dan van de politici die de hemel op aarde beloven en toch weten dat er in België altijd zal onderhandeld moet worden. BDW wist dit een heeft een lijdensweg moeten afleggen bedrijgd worden met de dood is niets niks. BDW bevindt zich in het heetst van de strijd en moet daar van het beste van proberen te maken. En je mag me ze hard uitlachen en uitmaken als je wilt.
__________________
Tiocfaidh ár lá!
Links en Vlaams
De rechtvaardige rechter is offline   Met citaat antwoorden