Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2018, 01:05   #5357
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Waarom lijkt het er dan wel op volgens u ?

Is het regime van Erdogan er misschien er een die geen steken laat vallen als het om ''politieke'' gevangenen gaat ?

Als het aan u had gelegen zou (bijna?) niemand onschuldig in den gevang zitten, en dus een reden hen weg te laten kwijnen. Tenminste die indruk krijg ik steeds meer bij u.

Deze recente quotes van u maakt het telkenmaal triester, Uw zaak heeft veel weg met Alfred Dreyfus een eeuw geleden ; gedetineerd; Frans Guyana gevangenkamp.

De wereld stond als een man/blok om deze onschuldige officier vrij te krijgen; eenmaal ontslag uit Duivelseiland deed hij verbitterd weinig om lotgenoten vrij te krijgen..

Het zal wel in de aard van de mens liggen. JAMMER !!!
Er zitten genoeg onschuldigen vast. Ik spreek me niet uit over schuld of onschuld van de Brunson. Anderen doen dat wel. Wat weten zij daarvan? Niets. Speculatie.

Mbt Dreyfus. Ik volgde de zaak op van Doctor Jhery. Als de rechters zelf al zeggen op een feestje dat ze die man onschuldig tot moord en verkrachting op een baby veroordeelden heb je wat meer argumenten om aan de uitspraak te twijfelen.

Laatst gewijzigd door Bach : 14 oktober 2018 om 01:10.
Bach is offline   Met citaat antwoorden