Discussie: Banmeldingen II
Los bericht bekijken
Oud 10 juli 2017, 06:08   #15424
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Dat is zo, maar het forum verliest zijn waarde omdat er geen normale discussie meer mogelijk is. Tenslotte gaat iedereen zich beperken tot wat cynisch gewauwel omdat een serieuze, bestudeerde bijdrage toch verdrinkt tussen de persoonlijke verwijten. Dit forum zou veel meer kunnen zijn. Ik begrijp eigenlijk niet waarom AJ en consorten dit doen. Is het om het forum de nek om te wringen of alleen maar om andere deelnemers te pesten ? Als forummoderator zouden beide motivaties voor mij reden genoeg zijn voor een ban. Nu, het beste zou zijn dat de ban tijdelijk is en dat AJ zich daarna normaal gaar gedragen en gewoon meediscussieert. (Kleine kans denk ik, aangezien er al eens een ban geweest is zonder helend effect.)
Iemand met dergelijke ingesteldheid kan maar best nooit op een machtspositie gezet worden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online