Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2007, 01:51   #13
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Ik ben dat stomme gewauwel van je stilaan wel beu: Er is nooit een kartel geweest met de BUB (djeezes), Philip Heylen is geen N-VA'er en Storme, Defoort en Platel zijn bij mijn weten nooit opgekomen voor de N-VA, dus daar hebben we dus als partij geen stemmen aan verloren.

Dat zijn allemaal dingen die je volgens mij net zo goed weet, maar zodra jij het woord "N-VA" leest ergens op dit forum begin je aan een hysterische posting waarin meestal de termen "BUB", "belgicistische CD&V" en "postjes" in willekeurige volgorde door vermengd worden. Meestal niet erg coherent of gesteund door enige feitelijkheid, maar alla...

Ik heb me voorgenomen niet veel meer aandacht aan rabiate Belang-propagandamachines als jij te besteden, maar het werd me even te veel.
Uw partij geeft er ook wel aanleiding toe, laat ons eerlijk zijn. Komaan, zorroaster, gij zijt toch ne verstandige mens? Kunt gij in alle eerlijkheid zeggen dat ge akkoord zijt met alle bochten die uw partij de laatsten weken/maanden genomen heeft?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden