Discussie: Studiereisjes
Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2005, 22:01   #27
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Ik heb veel kritiek op onze politiek (niet op "mijn" partij), maar dit vind ik pruts-klein-burgerlijke jalouzie die getuigt van een dorpsmentaliteit.
Dit heeft niks met jaloezie of met klein-burgerlijkheid te maken , die parlementsleden moeten gewoon doen waarvoor ze betaald worden, meer is dat niet! Er liggen nog moeilijke dossiers te wachten, maar blijkbaar heeft de economische ontwikkeling van China voorrang op ons eigen economische ontwikkeling. Er is nu al een tekort, maar toch slagen ze erin om 17 man te laten vertrekken naar China? [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Gorefest on 25-08-2005 at 23:04
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Ik heb veel kritiek op onze politiek (niet op "mijn" partij), maar dit vind ik pruts-klein-burgerlijke jalouzie die getuigt van een dorpsmentaliteit.
Dit heeft niks met jaloezie of met klein-burgerlijkheid te maken , die parlementsleden moeten gewoon doen waarvoor ze betaald worden, meer is dat niet! Er liggen nog moeilijke dossiers te wachten, maar blijkbaar heeft de economische ontwikkeling van China voorrang op ons eigen economische ontwikkeling. Er is nu al een tekort, maar toch slagen ze erin om 17 man te laten vertrekken naar China? [/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Gorefest on 25-08-2005 at 23:02
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Ik heb veel kritiek op onze politiek (niet op "mijn" partij), maar dit vind ik pruts-klein-burgerlijke jalouzie die getuigt van een dorpsmentaliteit.
Dit heeft niks met jaloezie of met klein-burgerlijkheid te maken , die parlementsleden moeten gewoon doen waarvoor ze betaald worden, meer is dat niet! Er liggen nog moeilijke dossiers te wachten, maar blijkbaar heeft de economische ontwikkeling van China voorrang op ons eigen economische ontwikkeling.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Ik heb veel kritiek op onze politiek (niet op "mijn" partij), maar dit vind ik pruts-klein-burgerlijke jalouzie die getuigt van een dorpsmentaliteit.
Dit heeft niks met jaloezie of met klein-burgerlijkheid te maken , die parlementsleden moeten gewoon doen waarvoor ze betaald worden, meer is dat niet![/size]
[/edit]
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-

Laatst gewijzigd door Gorefest : 25 augustus 2005 om 22:04.
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden