Los bericht bekijken
Oud 15 juni 2007, 07:14   #26
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik garandeer je Jantje, dat het ijs niet door de Gin erin wegsmolt, want die bocht drink ik niet.

Maar ik snap Groentje-18 hier ook effe niet. Ik geef een simpel feit aan, namelijk dat ijskasten in een benzinestation zeer regelmatig geopend worden door de klanten, wat zeer simpel gecontroleerd kan worden, en toch moet ik komen aandraven met een bron die niet mezelf is, bij voorkeur in dag/week/maandblad gepubliceerd en ondertekend met een of andere bigwig zijn doctoraatsnaam.
Ja, maar er bestaan bronnen over deze materie hoor.
Zo hebben de personeelsleden van Aldi een bedrijfsnota gekregen dat ze regelmatig moeten nakijken of de klanten de vriezers niet laten openstaan, wegens de hoge energierekening ervan.
Zo moeten winkeliers een kosten en baten berekening binnen brengen als ze een nieuwe koeltoog willen laten financieren.

Als hij daar dus iets wil over leren, kan hij de informatie simpel verkrijgen bij een verkooppunt van koeltogen.

En er bestaan zelfs koeltogen die open zijn, maar die wel deksels hebben om deze te sluiten als de winkel niet open is.
Colruyt is bezig met naar dit type verkoopstogen over te schakelen.

Alle informatie is dus te verkrijgen bij de verkoopspunten van winkeltogen.
Het zou mij zelfs niet verwonderen als men daar zelfs een berekening zou kunnen geven hoe vaak bepaalde koeltogen in bepaalde types van winkels open en dicht gaan.

De studie's bestaan dus wel, maar of je ze gewoon op het internet vind is een andere vraag.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden