Discussie: Fake News
Los bericht bekijken
Oud 11 januari 2018, 20:57   #104
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Met Trump als president ging de Amerikaanse economie crashen, orakelden de 'deskundigen' en de msm voor de verkiezingen.
Dan weer riepen ze dat Trump 'onmogelijk president zou kunnen worden'.

Wie laat zich dan iets wijsmaken?
Jullie, de platte, uitgezakte boomers.
Zelfs nu het internet vol staat met glasheldere weerleggingen van de leugens die ze altijd geslikt hebben van de msm zijn ze te lui en te vadsig om hun mening te herzien.
Krampachtig blijven ze zich vastklampen aan wat ze kennen ook al zijn het leugens.
Liever dat dan in de herfst van hun leven moeten toegeven dat ze al die tijd belazerd werden.
Ik hou van Trump: altijd actie en humor. En zijn belastingshervormingen zijn top voor mijn aandelenportefeuille. Ondertussen blijkt dat er van zijn geblaat van een muur toch niets waar is, zodat de goedkope arbeidskrachten uit het zuiden nog altijd binnen kunnen om het werk te doen dat de blanken niet meer willen of kunnen doen, en nog sneller en goedkoper ook! Weeral extra winst voor de bedrijven waar ik aandelen van heb. Mij hoor je niet klagen hoor
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden