Los bericht bekijken
Oud 7 juni 2019, 10:06   #18305
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik zie niet waar ik ergens steun op een vooroordeel.
Dat is het nu juist het probleem.
Wat je zegt : laat dat nu net het probleem zijn dat ge dat niet inziet

Citaat:
Deze tuigen overklassen onze vliegtuigen in alle opzichten. Men kan er maar weinig tegen doen. Of het nu aardse tuigen zijn of niet, doet er eigenlijk niet zoveel toe. Men zit met het probleem dat er vliegende tuigen in een nationaal luchtruim rondvliegen waartegen de overheid niets vermag.
twee lijnen verder en je etaleert je vooroordelen met veel verve

Nogmaals...één fysiek bewijsje maar dat nog maar één van die uap een fysiek (vlieg)tuig zou zijn
Moeilijk natuurlijk daar ze net unidentified zijn

Citaat:
Er zijn drie mogelijkheden:

1)Ofwel zijn deze bizarre 'vliegtuigen' het resultaat van geheime militaire onderzoeksprojecten. En werden piloten nooit hierover nooit ingelicht vermits nu juist deze projecten 'geheim' zijn.

2)Ofwel heeft één of ander land vliegende tuigen ontwikkeld die ver vooruit zijn op wat wij in het Westen hebben. De overheid kan dan moeilijk zeggen dat ze hun luchtruim niet meer kunnen verdedigen en daarom zwijgen ze over de zogenaamde 'ufo's' . Maar de piloten pikken dit taboe niet meer omdat deze tuigen soms gevaarlijk zijn of kunnen zijn.

3)Ofwel zijn het tuigen die we moeten beschouwen als 'niet-aards'. Wat dit ook moge betekenen. En dan zitten we met een min of meer ernstig probleem.
nog wat vooroordelen, hypothesen en voorbarige conclusies


Citaat:
En wat is het nu?? Ik zou het niet weten.
niet liegen want ge denkt het wél te weten:

Citaat:
Maar dat er vliegende tuigen door ons luchtruim suizen die technisch zeer ver voor zijn op onze vliegtuigen, is nu wel duidelijk. Debunkers proberen dit nog altijd weg te wuiven of weg te lachen, maar dit is een zeer dwaze houding.

Laatst gewijzigd door praha : 7 juni 2019 om 10:08.
praha is offline   Met citaat antwoorden