Discussie: Trump POTUS 2020!
Los bericht bekijken
Oud 25 september 2020, 01:58   #5505
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Het hangt in de balans. Ik ga me niet wagen aan pronostieken. Wie weet wat er intussen nog allemaal kan gebeuren.
Zojuist naar Joe Rogan gekeken en heb weer bijgeleerd. Nonbinery persons valt onder de category die geen homo, hetro of transgender wil worden en de term equity ipv equality. Laatste is mij nog niet geheel duidelijk — het schijnt iets van kleuters dezelfde rechten verantwoordelijkheden te geven als mentaal gezonde volwassenen, meen ik. Bloed serieuze onderwerpen in Amerika, naar ik begrijp, dat je carrière in diggelen kan slaan zodra je ook maar een beetje in de lach schiet.

Dit zijn dus de onderwerpen in uw land, terwijl LA vol drugsnaalden ligt, menselijke uitwerpselen, bosbranden, men structureel klimaatverandering ipv pyromanen hiervan de schuld geeft. Meer belasting heffing, politie ontbinden die weer niet op boefjes en pyromanen kan jagen, etc. En dan nog weten ze in California — Donald Trump van dit alles de schuld te geven.

Ik ben benieuwd welke gebeurtenissen op LHBT vlak nog allemaal staat te gebeuren en welke nucleaire acties er nog door de blanke stormtroepen van BLM genomen gaan worden — komende 40 dagen.

Heftig.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 september 2020 om 02:14.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden