Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2009, 20:02   #55
buurman
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2009
Locatie: 2 huizen verder
Berichten: 147
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Raf, jonge, ben je zo of ben je van kwaaie wil, of is het je om de aandacht te doen ? Onvruchtbaar pardon ?

Daar gaat het ook niet om. Je kan evengoed homo zijn, een vaste relatie hebben, en toch ergens een ei hebben gelegd. Stel je in de plaats van de moeder terwijl vake ondertussen onder de lakens ligt met een vriend (hypothetisch).

Ondertussen worden er twee vragen gesteld:

1. Kan abortus na 14 weken zwangerschap ?

2. In hoeverre is de mening van de leverancier van zaadcellen belangrijk ?
1. Ik ben niet pro abortus, en evenmin totaal tegen : in geval van verkrachting, incest, of als een ernstige handicap bij het foetus vastgesteld is, is abortus wat mij betreft een goede oplossing. Eventueel ook als zeer jonge meisjes zonder ervaring, zonder vaste vrijer, zonder inkomsten enz zwanger geraken... Al blijft het een moord. Een moord voor de goede zaak laat ons zeggen. Maar 14 weken is te ver gevorderd volgens mij.
2. Als de vader het kind wil, en de moeder niet, zitten we met een probleem. Want die vader is voor 50 % voor dat kind verantwoordelijk.
Als je vind dat een vader voor zijn kinderen moet zorgen, er voor gaan werken, dan moet je ook normaal vinden dat hij zijn kind verdedigt toch ?

Laatst gewijzigd door buurman : 22 augustus 2009 om 20:03.
buurman is offline   Met citaat antwoorden