Discussie: de spastische smurf
Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2012, 16:33   #12
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Alles wat de vlamingen nu toegegeven hebben zullen we nooit kunnen terugdraaien. Dus eens dat de bhv splitsing gestemd is het kalf verdronken.
Ik wil me verduidelijken:
er is misschien een kalf verdronken met die stemming, maar de kudde leeft voort.
Op onze weg naar Vlaamse onafhankelijkheid, zal elke betonnering afgebroken worden.

Vorige keer hebben we een wereldrecord 'geen-regering kunnen vormen' nodig gehad ... maar helaas toch weer verraden geweest.
't Zal wachten zijn tot de v-partijen een nog straffere blokkeringsminderheid hebben dan deze nu op federaal vlak. (hun eigen slogan: geen regeringsmeerderheid aan Vlaamse kant zal bestreden worden, van De Panne tot in Opgrimbie ....)

Maar kraken zal het, en daarom des te duurder en des te pijnlijker. Maar kraken zal het.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden