Discussie: de spastische smurf
Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2012, 21:13   #15
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Het behoort tot de standaard agitprop technieken van de rioolgazet De Standaard om bij elk bericht dat over een N-VA politicus gaat een stock-foto op te snorren die de betrokkene zo belachelijk mogelijk voorstelt. Voor de andere partijen doet men net het omgekeerde, de smile van Di Rupo kan niet breed genoeg zijn. De gepubliceerde foto hoort op geen enkele manier bij het huidige debat. Eigenlijk onbegrijpelijk dat er nog mensen zijn die dit soort rioolgazetten kopen, en nog onbegrijpeleijker dat er mensen zijn die zich daar door laten beïnvloeden om op politieke fora hun dwaas getrol uit te storten, al dan niet onder invloed van geestesverruimende middelen.
Je hebt op één punt gelijk : de foto hoort niet bij het huidige debat. Deze dateert van zijn memorabel optreden, dat bekendheid kreeg op youtube onder de titel "de konijnen-polonaise".
http://www.youtube.com/watch?v=xhuOooS_9o0
Voor de forumleden die betrokkene nog niet kennen : geniet ervan. Dan ga je weten wat ik bedoel als ik zeg dat deze man zich spastisch gedraagt.
Als iemand zichzelf zo extreem ridiculiseert in het parlement en voor de camera's dan moet je later niet afkomen met geveinsde verontwaardiging. De functie van een nar is mensen te laten lachen. Hij slaagt 100% in zijn opdracht.
Als het te moeilijk is : dit is geen waardeoordeel over n-va, ik geef enkel ben weyts het krediet dat hij ruimschoots verdiende. Eigenlijk kan ik bijna niet wachten op zijn volgende optreden.
Voor de enige zinvolle reactie, die van dirk A : mijn kritiek ging hier duidelijk niet over de inhoud van zijn tussenkomst. De foto in de krant van hem blijft echter een blijvend moment van plezier. De molenwiekende gebaren, het heeft echt iets.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden