Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2018, 18:15   #21
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-Vb Bekijk bericht
ik ga hier proberen te antwoorden:

Vraagje, waarom zien we hier nooit massale demonstraties van moslims tegen die dictaturen in hun thuislanden ?

ik weet het niet, moet je aan hen vragen
Hoezo, je weet het niet ? Als multikulle politieker (in spe) heb je wsl toch wel wat contacten met moslims, vooral omdat net zij de grootste slachtoffers zijn van IS ?
En toch zien we geen enkele moslimdemonstratie tegen hun moslimse keelsnijders.
Weet je, wsl durf je die vraag niet eens te stellen aan hen.
Citaat:
Volgende vraag: waarom komt links hier niet massaal op straat op het islamterrorisme te veroordelen, inbegrepen de criminele moslims die hier significant hoger scoren dan de verhouding tot hun bevolkingsaantal ?

weet ik ook niet, moet je aan links vragen
Hoezo, dat weet je ook niet ? Staat jou partij dan niet aan de linkerzijde van het politieke spectrum ?
Praten jullie dan nooit met linkse moslimknuffelaars van andere partijen ?
Citaat:
Gaat de vrijheid, moderniteit en cultuur in het westen dan ook vernietigd worden ?

weet ik niet,
Ge weet precies niet zo veel, eh ?
Citaat:
geef iedereen vrije meningsuiting, zonder geweld, recht op cultuur,
Wat heeft het lot van Europa eigenlijk te maken met het lot van Israël ?
Citaat:
Waarom geeft links geen commentaar op de zionistische koekoeksjongen in Europa, die multicultuur promoten en waarbij ook evenredig het antisemitisme toeneemt ?:

te moeilijke vraag,
Te moeilijk ? Serieus ?
Het antwoord is je nochtans gegeven door dit zionistisch koekoeksjong deze zionistische madam in Zweden, die onomwonden verklaart dat witmans nog steeds niet geleerd heeft om samen te leven met geimporteerde democratie-, vrouwen- en jodenhaters uit Zandbakistan.
't Is nochtans heel gemakkelijk te begrijpen, hoor, probeer anders nog eens:

https://www.youtube.com/watch?v=85BKDj_1vVU

Citaat:
ik heb de indruk dat links antisemitisch is en tegen israêl, terwijl de joden al millennia lang vervolgd en onderdrukt zijn, denk aan WOII
FYI, ik ben rechtsgezind en ben geen antisemiet, maar zoals zovelen verwar je anti-semitisme met anti-zionisme en dit toont aan waarom dat zo is:

Waarom antisemitisme en antizionisme niet met elkaar verward mogen worden

“Eén van de keynote sprekers op de Europese conferentie was Jonathan Sacks, voormalige Opper-Rabbijn van de orthodoxe gemeenschap binnen het Britse Gemenebest. Zijn volledige toespraak is online terug te vinden, maar we beperken ons hier tot zijn kernboodschap: "Antizionisme is het antisemitisme van onze tijd". Deze uitspraak, je hoort ze niet enkel bij Sacks, is erg problematisch. Het zet simpelweg alle stemmen die Israël en de bezetting bekritiseren, waaronder ook veel Joodse stemmen, weg als antisemitisch. Daar komt bij dat de moedwillige begripsverwarring van antisemitisme en anti-Zionisme de aandacht wegleidt van een noodzakelijk debat over Zionisme.”

http://www.knack.be/nieuws/wereld/wa...on-793129.html

Btw, over ‘die arme zionisten’ nog even het volgende:

https://forum.politics.be/showpost.p...3&postcount=27

‘Die arme zionisten’ hebben dus miljoenen dode brethern op hun geweten, maar kom, dit wist je wsl ook niet...
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline