Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2018, 15:34   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.673
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ik heb geen zin om die site nog meer traffic te geven, maar ik heb in post 11 van dit topic een uitgebreide analyse gegeven van een van hun andere artikelen. Dat artikel betrof VN afspraken ter beteugeling van migratie, aangestuurd door de rechts-populistische regering van Zwitserland, die compleet uit verband werden gerukt tot een pro-migratie actie van de geheime linkse elite. Zelfs de naam van het project werd veranderd, met als doel om mensen gewoon lekker boos te houden.

Ik zou dus niet teveel geloof hechten aan hun artikelen. Als iemand een andere bron kan vinden voor dit verhaal, een die niet bewust en opzettelijk zelfs de belangrijkste informatie in hun artikelen manipuleert, kijk ik er graag naar.

Ik geloof graag dat er een imam oorlogstaal heeft uitgeslagen, er zijn er meer die dat doen. Ik geloof alleen op basis van de bron niet dat dat is wat er hier gebeurt is.
Het klonk en las dan ook verre van geloofwaardig.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline