Los bericht bekijken
Oud 13 juli 2006, 13:44   #30
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
"er is circumstantial evidence"

Voor de modale forumbezoeker betekent dat (kies 1 van de 3 opties):

1. Een reptielachtig wezen verwant aan Queen Elizabeth kwam op een nacht uit de holle aarde gekropen en fluisterde dit feit tijdens mijn slaap in mijn oor, en dus is het waar !

2. Op een schimmige website die ik citeer zonder bronvermelding staat het ook, en dus is het waar !

3. Jullie zijn allemaal voorgeprogrammeerde gebrainwashte Bush-lovertjes met minderwaardige niet-communicerende hersenhelften en ik blijf dit herhalen want NIETS neen NIETS dat jullie onderontwikkelde establishmentslaven te zeggen hebben kan waar zijn want IK en alleen IK heb de waarheid in pacht en WACHT MAAR tot mijn maten hier zijn want die geloven juist HETZELFDE als ik, en dus is het waar !

(sorry, kon het weer effe niet laten )


Het is inderdaad onthutsend.

Ene Koehler beweert in 1940 dat ie documenten heeft gezien waaruit zou blijken dat Hitlers grootmoeder bij de Rotshilds in Wenen werkte toen ze zwanger werd.

Dat is voldoende voor de kritiekloze believers om van Hitler een "halve Rotshild" te maken! (Zelfs hun wiskunde klopt hier niet.)

We zijn inmiddels in 2006. Heeft één ernstige historicus één ernstig bewijs voor ook maar één van deze beweringen gevonden? Neen.

Doet het er toe voor de kritiekloze believers? Neen.
Precies roddelomen!
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 13 juli 2006 om 13:47.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden