Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2018, 00:09   #25
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Het is de mentaliteit van een slechte verliezer de winnaar van de verkiezingen ondemocratisch te noemen wanneer men liever een ander had zien winnen. En als zeker indien men achter de schermen hoopte dat de Gulen staatsgreep tegen Erdogan zou lukken.

Het is een typisch westerse tendens landen die men niet controleert dictatoriale neigingen toe te dichten en via selectieve berichtgeving in de media die dikwijls verkeerde conclusie proberen kracht bij te zetten. In feite is dit zelfs een van de hoofddoelen van de media in het westen. De wereld als een goeden tegen slechten sprookje pogen voor te stellen. Waarvoor heeft men angst vraag ik me dan af.
Waarvoor men angst heeft ? Wel, naar mijn aanvoelen voor de zoveelste poging de islam op te dringen. Want daar gaat het in wezen om. Erdogan is nodig in Turkije om het land bij elkaar te houden : democratie is daar vleugellam, desnoods gaan de parlementsleden elkaar te lijf! Dat was ook het credo van George Bush : democratie brengen in Irak : en zie wat ervan geworden is.
Maar ik blijf erbij : die scholen in 15 landen opzetten zoals Erdogan's voornemen is andermaal een poging verdere islamisering in het Westen te promoten.
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden