Discussie: Natuurlijke rechten
Los bericht bekijken
Oud 30 maart 2004, 15:46   #22
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wb
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB

Ik ben mijn zaak zo begonnen, net zoals Michael Dell, Bill Gates, Graham Bell etc....
van Dell en Bell weet ik het niet zo direct, maar Bill Gates komt in elk geval uit een zeer welgestelde familie... dankzij de connecties van z'n moeder heeft het beginnende Microsoft een enorm voordelige deal met IBM kunnen sluiten... nogal straf om te stellen dat hij van 0 euro begonnen is vanuit een concurrentieel zwakke positie, het is zo ongeveer het omgekeerde
Gates is begonnen met software voor de Altair computer. Het is niet omdat hij inderdaad uit een welgestelde familie kwam, dat hij dat geld gebruikte in de zaak. Bill is effectief zonder kapitaal begonnen. (albeit kreeg hij wel een goede opleiding)

In mijn geval kreeg ik ook de goede opleiding (van de Belgische staat nog wel hehe), en begon ik met een negatieve bankrekening.

The bottom line is dat het perfect mogelijk is om uw eigen bedrijf op te starten. Ik denk dat vele communisten op dit forum totaal geen idee hebben van hoe het huidige systeem in elkaar zit, en welke mogelijkheden het biedt.
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline