Los bericht bekijken
Oud 6 november 2017, 09:41   #2792
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Parkings A tot Z, wij betalen voor de aanleg en bereikbaarheid en het gebruik. Of je nu Chinees, Griek, Vlaming of Waal bent, voor het gebruik betaald iedereen.

En wie gaat met het geld lopen?

Er is slechts een levenswijsheid, je bent veel langer dood dan dat je leeft.
Dat geld voor iedereen. Egalité!

Verdorie Sub! Nu begrijp ik waarom Panda zo tegen de doden is.
Hij strijd tegen hun achtergebleven gedachtengoed.
Tegen "Margarine" en het te "vogelen Mieke" en de hele "tutti quantie" die in Frankrijk zijn ondergedoken; en die niks gepresteerd hebben van mening of gedacht; heeft hij niks. Hun dik pensioen en gouden handdruk moeten wij toch betalen. Het helpt dus toch niet van er iets tegen te hebben.
Ge moet in België geen minister zijn om een dik pensioen op te bouwen. De enige wijze woorden die Panda tot op heden uit kraamde. Maar als je veel schiet op vogels kan je soms met een verdwaalde kogel toch ook ene uit de lucht schieten.
De enige voorwaarde is dat je zwijgt. En als je dat niet doet dan zevert Panda wel in uw plaats. Op dit forum toch.
Hier in deze praatbarak wordt het lot van een verdoemd land bezegeld.
Wie hier wint gaat met de hoofdprijs lopen. Het is hier dus een strijd op leven en dood. Er denken er hier zelfs dat ik meedoe en mijn kinderstoeltje over de draad zal gooien. Vergeet het!
Niet het forum doet raar hoor. De deelnemers aan dit forum doen raar.
Maar men steekt het wel altijd graag op iemand anders. Typisch België!
Zolang het daarbij blijft kan het natuurlijk geen kwaad.
Maar onschuldigen aanpakken en een ganse bende niet vinden is hier de normaliteit. Maar ook daarover maak ik mij nog de minste zorgen.
De "omerta" is niet het recht dat eigen is aan een democratie. Integendeel zelfs. Het is het wapen van gangsters dat kan misbruikt worden als enig neutraal democratisch toezicht ontbreekt. En zo is het momenteel nog steeds.
Ikzelf ben tevreden dat ik het weet. En dat anderen het niet weten of niet willen weten is dus niet mijn fout. De miserie die sommigen kunnen krijgen als ze er zogezegd tegen zondigen gun ik hen dus volop.
Maar.....als er op dit forum maar gewonnen wordt.
Waar zitten de vaandeldragers?
werkman is offline   Met citaat antwoorden