Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2019, 10:17   #1686
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.518
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
onzin propaganda , luchtfoto's na bombardementen bewijzen iets heel anders.
Wat bewijzen die luchtfoto's na 14 jaar? Dat Gaza bitter weinig infrastructuur heeft? Da's volgens u toch de schuld van Israël die elke vorm van infrastructuur herleid heeft tot grondstoffen voor smokkeltunnels.
Citaat:
Dat is geen oplossing .
Het is de huidige situatie. Voor Israël beperkt het sterk het aantal doden door terreur binnen Israël
Citaat:
Dat heeft er niets mee te maken .
Het komt u slecht uit.
Citaat:
Na elke gewelddadige actie van Israel krijgt hamas veel nieuwe 'leden' ,
En Hamas proclameert dat over het algemeen. De een of andere semi geslaagde aanslag, en ze staan op de eerste rij om te roepen dat het door hen is geregeld. Maar als de wereldopinie sneller was de aanslag te veroordelen, dan hoor je weinig.
Citaat:
Heeft met subsidie niets te maken.
Neen, de Palestijnen hebben zoveel andere manieren om buitenlandse deviezen te verzamelen.
Citaat:
Het feit dat ze een beetje geld krijgen doet niets af aan het feit dat het een verzetsbeweging is .
Een verzetsbeweging die beweert de leiding van Gaza te hebben, tenzij het hen niet uitkomt, dan gebruiken ze dit als excuus.
"Hamas kan geen eenzaten of splintergroepjes onder controle houden". Ideaal excuus als het eens mis gaat nietwaar.
Citaat:
Alles doen de VS en Israël er aan om Hamas financieel kaal te plukken.
Een methode om ervoor te zorgen dat die terreurorganisatie, euh, verzetsbeweging geen werkingsmiddelen heeft.
Citaat:
Mij ga je echt niet wijsmaken dat de leiders van Hamas rijk zijn , rijker dan gewone politici.
Zelfs al zou ik het u zelf laten zien, dan nog gaat u dat ontkennen.
Maar wie of wat zijn "gewone politici" bij de Palestijnen?
Citaat:
Het komt gewoon doordat elke vorm van steun aan Hamas in een zo slecht mogelijk daglicht gezet moet worden door Israël. Nooit heeft u dit idee van u over Hamas onderbouwt, u roept maar wat.
Ik mag links posten zoveel ik wil, u negeert die toch, dus doe ik dat gewoon niet meer. Ik laat het aan u om die te ontkrachten, wat u ook niet doet.
Citaat:
Waarom denkt u dat er geen verzetsbeweging ontstaat onder de Palestijnen tegen Israël?
Er zijn geen Palestijnse verzetsbewegingen?
Citaat:
U omschrijft alle acties van Israël als een gevolg van iets en daarom zou het ook rechtmatig zijn , of acceptabel of logisch .
Ik schrijf dat de acties van Israël logisch zijn vanuit Israëli standpunt. En ik accepteer die als realiteit. En die zijn rechtmatig volgens mijn eigen standpunt, namelijk dat er maar 1 recht is.
Maar ik heb al regelmatiger geschreven dat ik zeker niet akkoord ga met een hele hoop Israëli acties. Vooral niet de halfslachtige manier waarop ze de West Oever situatie aanpakken, da's gewoon een smerige zaak.
Citaat:
Vandaar al die dode burgers.
Hoe herken je een Palestijnse terrorist van een brave Libanese vader?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden