Los bericht bekijken
Oud 27 april 2019, 22:59   #11928
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
g

Natuurlijk is het nog niet bewezen. Dat wil zeggen dat de verantwoordelijken voor een rechtbank veroordeeld worden. (en dan nog in veel landen is justitie een grap). Niets is bewezen ook de vele zaken die u beweert over Rusland zijn niet bewezen.
Dat zei hij ook. Ik heb nergens gezegd dat hij de Russische aanhechting van de Krim aanvaardde maar hij wil er geen oorlog om voeren.
U hoeft niets te staven maar het feit dat u dat nooit doet maakt dat we uw argumenten niet al te serieus moeten nemen.
Ik ben niet in de greep van 1 of ander extremistische ideologie. Is dat niet geweldig? ik stel voor dat u mijn voorbeeld volgt.

.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht

U zit mij nu al te beledigen en te zeggen dat ik België moet verlaten.
Sinds wanneer is een reisadvies een belediging?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Nu goed u doet maar ik ben daar immuun voor vind het zelfs amusant (zoals ik ook een circusvoorstelling of little Britain amusant vind) en het komt uw geloofwaardigheid allerminst ten goede.
Nogmaals, Waarom zou ik geloofwaardig moeten zijn. Ik probeer hier niet mijn wereldbeeld op te dringen aan anderen. al 15 jaar probeer ik dat niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht


Zaken in perspectief plaatsen is niet goedpraten.
Euh, toch wel!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht

Iedereen die het niet met u eens is liegt. Mn 10 jarige zoon vindt dat ook. En als hij niet wint bij monopolie wil dat zeggen dat de anderen vals hebben gespeeld...Voor iemand van uw leeftijd bent u bijzonder immatuur.
Ik ben jonger dan gij, remember!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden