Los bericht bekijken
Oud 13 november 2020, 13:10   #4
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

Wat zou het motief van de verhuurder kunnen zijn geweest om mij aan te vallen? Het is bijna onmogelijk dat hij zou doen wat hij (als een ogenschijnlijk minder intelligent persoon) 'out-of-the-blue' heeft gedaan, voor welk persoonlijk idee / motief dan ook.

Ik heb mijn best gedaan om het te vinden / om het mogelijk te maken om het te laten bovendrijven (ik behield een respectvolle en afwachtende houding tegenover de verhuurder) maar wat zichtbaar werd was dat de verhuurder geen gewetensprobleem vertoonde, maar juist het tegenovergestelde. Nadat de politie-baas zich in het conflict mengde ging de verhuurder zich absurd respectloos gedragen en verergerde de situatie. De verhuurder gedroeg zich alsof hij er trots op was dat niemand hem iets kon maken.

Mijn woning was in het stadscentrum aan de overkant van het Conservatorium van de stad, misschien (voor sommigen) een van de beste locaties in de stad. De +/- 20 bewoners waren studenten (muziek) en nette jongeren. Ze begrepen niet wat er gebeurde maar spraken hun steun uit. Sommigen van hen werden ook gedwongen om hun huis te verlaten nadat ze de kant van mij hadden gekozen. Ik was eigenlijk bang dat de corruptie verder zou reiken dan hen alleen maar uit hun huis te duwen, hoewel ze sociaal erg sterk waren en sommigen van hen deel uitmaakten van de LGBT-gemeenschap.

De verhuurder komt ermee weg en - naar het schijnt - ik blijf achter met weer een mysterieuze misdaad die "zonder reden" lijkt te zijn gepleegd.

Ik heb nooit andere mensen aangevallen of benadeeld vanwege een idee of overtuiging. Ik ben niet politiek of religieus gemotiveerd. Er is absoluut geen rechtvaardiging voor de corruptie.

Omdat de verhuurder in 2018 ter kennis was gesteld dat ik mij inzette voor het aan de kaak stellen van pedofilie bij Justitie is het toch vreemd dat hij zo boos op mij was. Er was verder geen aanleiding voor de agitatie / boosheid dat hij heeft laten zien. Het kwam wel echt vanuit hemzelf.

Een tegenwicht tegen corruptie is transparantie. Vandaar de publicatie.

Een voormalig zakenpartner en een investeerder van de Rabobank (met het hoofdkantoor in Utrecht) lieten samen 45,000 euro achter 'zonder reden'. Zij liepen weg en lieten de BV opheffen terwijl juist succes was bereikt (de afronding van een MVP). Mijn houding was zeer vriendelijk geweest. Waarom liepen zij zomaar weg?

Een zakenpartner uit Londen heeft later nog eens contact opgenomen met het SEO bedrijf. De eigenaar wilde geen antwoord geven. De reden dat hij en de Rabobank investeerder het project hebben achtergelaten is eenvoudigweg onbekend gebleven. Het is erg verdacht geweest.

De geheime dienst lijkt de oorzaak te moeten zijn van de problemen en in dat geval lijkt het er op dat ze de belangen dienen van pedofielen, want waarom anders zouden ze zo'n haat kunnen vertonen?

Minister Els Borst is vermeend vermoord door mensen bij de AIVD (Justitie) omdat zij de pedofilie doofpot wilde openbreken (de foto in de OP is van NRC Handelsblad).

"Els Borst is vermoord door de groep waar ze in vertoefde." (Els Borst was werkzaam bij de BVD, de voorloper van de AIVD)

In feite lijken ze bang te zijn voor de waarheid en zien ze voor zichzelf als enige vluchtweg corruptie. Dat ze mij persoonlijk aanvallen is vanwege een aantal projecten, zoals een "I Love City" project (500.000 lezers in Nederland) i.c.m. het aan een licht brengen van pedofilie bij Justitie.

Ik ben waarheidsgetrouw en daarom haten ze mij. Ze weten dat vanuit mij 0% (0mm) concessie zou kunnen bestaan, c.q. dat corrumperen voor welke reden dan ook onmogelijk zou zijn. Ze weten dat ze geen vergiffenis zouden kunnen wanen. In feite komt de haat volledig voort uit hunzelf: het is een vluchtpoging voor hun verdorven verleden.

Ik ben absoluut niet politiek geëngageerd. Elk gewoon mens kan waarheidsgetrouw zijn. In essentie is het slechts licht dat ik heb helpen werpen op een aantal praktijken.

De vernieling van mijn woonruimte en inboedel was de zoveelste domme intimidatie. Er waren nog veel meer incidenten die niet zijn benoemd.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden