Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2018, 01:56   #5358
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Er zitten genoeg onschuldigen vast. Ik spreek me niet uit over schuld of onschuld van de Brunson. Anderen doen dat wel. Wat weten zij daarvan? Niets. Speculatie.

Mbt Dreyfus. Ik volgde de zaak op van Doctor Jhery. Als de rechters zelf al zeggen op een feestje dat ze die man onschuldig tot moord en verkrachting op een baby veroordeelden heb je wat meer argumenten om aan de uitspraak te twijfelen.
Waar rook is vuur. Typisch staaltje van Amerikaans denken, dat helaas ook de weg naar Latijns Amerika heeft gevonden waarmee u (mogelijk) geslachtofferd bent en helaas gevolgelijk besmet geraakt. Ik ken u niet meer terug.

Het is een soort van mistig kracht vergelijkbaar met Yezidi kinderen die na gevangenschap van ISIS tegen hun eigen dorpen vechten. Bizar !! Wordt wakker voor u verder uw verstand in vrijheid verliest.

Brunson is onschuldig; please juist u ga geen uitwegen zoeken dat deze dominee wel schuldig is aan de hand van rookgordijnen, vermoeden, knip en plakbewijs van een ambtenaar die zijn werk iets te serieus neemt (sic).

U maakt zich op dit pad volkomen ongeloofwaardig en stelt mensen/forummers (zwaar) teleur die u in moeilijke tijden hebben trachten te ondersteunen..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 oktober 2018 om 02:11.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden