Los bericht bekijken
Oud 18 december 2017, 10:27   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.435
Thumbs down Proces Salah Abdeslam uitgesteld naar februari

Proces Salah Abdeslam uitgesteld naar februari

Citaat:
Het proces over de schietpartij die op 15 maart 2016 plaatsvond in de Driesstraat in Vorst met Salah Abdeslam en Sofien Ayari is uitgesteld naar 5 februari. Dat is zonet bekendgemaakt op de zitting.
Citaat:
Met Salah Abdeslam en Sofien Ayari staan twee terroristen terecht die niet alleen betrokken waren bij de schietpartij in de Driesstraat maar ook een rol hebben gespeeld bij de aanslagen van 13 november 2015 in Parijs. De twee hoofdrolspelers waren maandag niet aanwezig. Hun advocaten, Sven Mary, Isa Gültaslar en Laura Séverin, kwamen om 08.15 uur het justitiepaleis binnen. Ze wilden geen commentaar kwijt.
Kan ik mij levendig voorstellen dat de advocaten géén commentaar kwijt wilden.

Met 'géén commentaar' blokkeer je ook alles wat men u verder kan vragen.

Men heeft de uitspraak 'géén commentaar' gestolen van één van onze vorige premiers namelijk Dehaene (zaliger) die dat best goed wist te gebruiken.

Wil die Sven Mary weer eens in het nieuws komen denk je dan?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline