Discussie: Dedecker
Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2007, 00:07   #41
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Dat is nu juist wat landen als China en India ook zeggen.......baas in eigen land, wij kunnen ook zelf ons broodje bakken in de toekomst, we hebben het uwe niet meer zo broodnodig nodig. Hoe talrijker we dus worden ( zelfs met een licht zonnetintje ) hoe meer we kunnen wegen op het internationale gebeuren want u denkt toch niet dat ze gaan luisteren naar het kleine Vlaanderen.
Bovendien zijn er in Turkije zo'n 30 % Alevieten die verdraagzamer zijn dan vele Christenen.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp uw redenering niet helemaal. Indien het zo belangrijk is om een zo groot mogelijk Europa te hebben, waarom laten we dan ook niet China en India zelf erbij? Of de Verenigde Staten?
Ik meen dat in Europa, dat toch sowieso in de minderheid zal blijven op wereldschaal, meer baat heeft bij kwaliteit dan bij kwantiteit om zich te laten gelden. De toetreding van Turkije zorgt voor het tegenovergestelde.

En er nu verdraagzame Alevieten in Turkije rondhuppelen of niet, het blijft een land met een niet-Europese cultuur.

Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 20 januari 2007 om 00:09.
Herr Oberst is offline