Discussie: Barbecue anyone??
Los bericht bekijken
Oud 28 september 2017, 12:28   #10
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.438
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Dat was nogal redelijk fake news hoor, ze hebben die over een vuur heen en weer gezwierd dat irritant ventje opdat hij eindelijk zou weggaan in plaats van te komen bedelen en te spioneren voor de krijgsheer van dienst.
Zelfde met die pepmiddelen alvorens te springen bullshit nergens zo geen strikte controle op drugs als bij de para's, persoonlijke wapens neem je steeds mee, een goede dolk is onmisbaar.
Ik kan meer vertellen maar dan schend ik het vertrouwen dat sommigen in mij stelden door me het hele verhaal te vertellen.
https://www.nrc.nl/nieuws/1997/04/02...348040-a961623

Citaat:
Ook zou een kind dat betrapt werd op het stelen van voedsel door para's in een container zijn gestopt, die in de gloeiendhete zon stond. Het jongetje, dat geen voedsel of drinken kreeg, zou aanvankelijk geschreeuwd hebben. Toen de container na twee dagen werd geopend was het kind dood.

Na afloop van de VN-missie in Somalië is in België een reeks processen tegen para's gevoerd wegens marteling en doodslag. In veel gevallen hebben die geleid tot veroordeling van de militairen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden