Los bericht bekijken
Oud 31 januari 2018, 23:53   #22
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Een maatregel die niks oplost en niks veranderd heeft geen zin. Gewoon mensen pesten.Afvoeren.
Maar ja dat zijn we al gewoon. Veel wind. De veranderaars veranderen veel maar in weze veranderd er niks.
Kijk,...het zijn steeds de zelfde mensen die met tegenzin en angst met hun auto naar de schouwing gaan, waarom, om dat ze weten dat ze zullen voor kosten komen te staan, kosten van dit niet in orde en dat niet in orden en versleten banden enz.

Wanneer ik naar de schouwing ga zeg ik eerder dat ze hem goed moeten nakijken want ik rij met die wagen niet alleen hier rond de kerktoren maar regelmatig goed beladen en meestal met een sleep van meer dan 2000 kg door Zwitserland op weg naar Rome en ik verongeluk liever niet door een stom mankement dan wel.

En nu is het weer het zelfde, de chauffeurs die voldoende rijervaring hebben om vlot en goed te kunnen deelnemen aan het verkeer die hoeven zich niet druk te maken over een rijtest, die komen er wel met glans door, maar enkel en alleen de bende blokstomers die hun rijbewijs onwaardig zijn, die zijn natuurlijk gekant tegen dergelijke rijproef.

Dat had men al veel eerder moeten doen. Het is toch te belachelijk dat een auto naar de schouwing moet om hem te keuren op veiligheid terwijl de chauffeur die er in zit de meest onbekwame klungel mag zijn.

Van een boot zeggen ze steeds dat hij maar zo zeewaardig is als dat zijn bemanning is, en dat is correct. Wel het zelfde geldt ook voor een auto, de auto is maar zo rijwaardig als dat zijn chauffeur is.

Laatst gewijzigd door Garry : 31 januari 2018 om 23:58.
Garry is offline   Met citaat antwoorden