Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2021, 12:45   #17
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
De bevolking wil een beter functionerende staat.
Maar de bevolking heeft ondertussen ook al gezien dat ze niet op Vlaanderen en de Vlaamse partijen moet rekenen om die grotere efficiëntie te bekomen.
Voorbeelden zijn er genoeg de terugdraaiende teller die NVA koste wat kost door het Vlaams parlement heeft gejaagd en nu vele mensen heeft ontgoocheld. Maar ook de woonbonus die afgeschaft is. De ganse WZC farce van de Vlaamse regering....enz enz.
Meer en meer mensen zien dat de chaos die door de politieke splitsers is ontstaan ongedaan moet worden gemaakt, en pleiten terug voor één Belgische regering.
De holderdeboloder afgang van de NVA is het perfecte bewijs van mijn biçjdragen. Van 32 naar niet eens meer 20% is niet bepaald een teken dat meer en meer mensen achter dat splitsersgedoe staan.
De hele corona crisis heeft pijnlijk duidelijk gemaakt dat het aloude adagio "wat we zelf doen, doen we beter" niet klopt.

Vlaanderen is verantwoordelijk voor vaccinaties, heeft honderdduizenden vaccins in de vriezer liggen, maar krijgt ze niet gezet omdat de administratie volledig mank loopt.....

De zonnenpanelensaga is de ene na de andere vlaamse blunder. Regeringen waar de NVA deel van was, en die steeds die zaken mee heeft goedgekeurd in het parlement.

Nu zit Demir de sluiting van de kerncentrales tegen te werken. Je kan voor of tegen zijn (ik ben pro kernenergie, alleen zie ik in Belgie de business case niet),maar ze gaat haarzelf hier enorm mee in de voet schieten: de wet op de kernsluiting is gestemd in 2015 samen met de NVA. Als ze die slutiing nu tegenwerkt gaat onze stroom veeeeeeel duurder worden.

De betonstop, nog zo een monsterdossier dat vlaanderen volledig mismeestert.

Het gebrek aan armoedebeleid, nog zoiets.

En ga zo maar door....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden