Los bericht bekijken
Oud 27 juni 2021, 14:27   #114
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Link kan ik niet lezen.



Gaat het over V2G? Daar is niets bijzonders aan en zal wel ooit aktueel worden. Technofoben zien daar mss een samenzwering in? lol.

Eigen wagen reserveren? Waarover zou je pech hebben?


Ik weet eigenlijk niet waarover je het concreet hebt. Uw wagen is jouw eigendom daar doe je mee wat je wilt. Als je ermee geld kunt verdienen ook.

Wil je dat niet, dan is het zo. Ik zie geen communisten.
Normaal gezien kan je op De Tijd.be één artikel gratis lezen. (En telkens je je cookie verwijdert nog eentje.)

Enkele voorbeelden:
Als je je wagen halfvol aanhangt om te laden tegen 's morgens maar het net beslist 's avonds dat ze elektriciteit tekort komen en begint elektriciteit van autobatterijen af te nemen. Als je een telefoontje krijgt dat je schoonmoeder van de trap gevallen is en je je auto wil starten maar die maar op 10% blijkt te staan ... (Hoe kan je dan in hemelsnaam op café gaan vieren ? )

Als je toelaat dat het net elektriciteit afneemt van je autobatterij, en de Groen!overheid rekent daar blijkbaar op, dan kan je niets spontaan meer doen. Iemand die belt om te gaan squashen ... de kleine heeft platte band en wil naar de voetbal gevoerd worden ... wacht even gaan kijken hoe het met mijn autobatterij gesteld is ... ah sorry gaat niet het is windstil op de Noordzee mijn batterij is bijna leeg ...

Je kan vermoedelijk wel zelf beslissen of je de toelating geeft om je batterij te gebruiken maar wie gaat dat doen op die manier ? Autisten en hikikomori's hebben niet dikwijls auto's. Die mensen die nog een wagen gaan kunnen betalen zijn meestal mensen die hem ook de hele tijd gebruiken met een druk leven. Ik vraag me af of dat niet wishfullthinking is zo rekenen op de opslag van energie in autobatterijen tijdens de avondpiek.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden