Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2017, 11:50   #7050
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.903
Standaard

geertvdb

Citaat:
Serieus? Ik ben zelf niet rechts en ik merk daar niets van. Maar als ge helemaal uiterst links in een kamer staat, dan staan al de rest van de mensen in de kamer rechts van u.
Ik heb het over het verheerlijken door u van psychopathische monsters zoals Stalin en Mao Ze Dong. En recent nog het goedpraten van het regime van Noord Korea.
Op deze draad heb ik enkel aangetoond dat het Britse geprivatiseerde spoor duurder is voor belastingbetaler en reiziger, ik had het niet over Noord-Korea, dat ik trouwens niet als een voorbeeld zie. U sleurt er Noord-Korea bij, waarschijnlijk wegens gebrek aan echte argumenten.

Mao Ze dong, daar heb ik wel degelijk een mening over, en die is niet onverdeeld positief. Ik merk wel op dat Mao verheerlijkt wordt in de grootste economie ter wereld. Als U verheerlijking van Mao zo vreselijk vindt, waarom boycott U dan niet elk bedrijf dat zaken doet in China?

De tweede belangrijkste munt ter wereld, wen er maar aan.


Citaat:
Ge begint weer te kronkelen. Ik heb geschreven dat ik UW wereldbeeld extremistisch vind. En bovendien dat uw feitenkennis zeer pover is.
Maar voor u is iedereen neo liberaal. Zelfs een linkse SPA'er.
Mijn standpunten wat de spoorwegen betreft stemmen volledig overeen met deze van de SPA. Ook voorzitter John Crombez wil geen privatisering, net zomin trouwens als CDenV, Groen of PVDA.
tomm is offline   Met citaat antwoorden