Los bericht bekijken
Oud 9 mei 2023, 09:51   #44
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ik ben ook professionneel drietalig en dit samen met andere Franstaligen.Ik laat uw stereotypes voor wat ze zijn. Ik ken in mijn omgeving Franstaligen die hun kinderen naar het Nederlandstalig onderwijs sturen en die in Vlaanderen wonen. Ze hebben er geen probleem mee daar te wonen en ze lachen meer dan terecht met bekrompene Vlaams-Nationalisten zoals u die alles negatief vinden als ze over de Franstaligen spreken.

Het is juist op antwoord van mensen zoals u dat Franstaligen nog meer naar Vlaanderen moeten verhuizen. En meer bepaald waar mensen zoals u wonen, in het diepe Vlaanderen. En als dit u niet bevalt, is dit dezelfde pris! Een Franstalige vriendin woont trouwens nu in het verre Oost-Vlaanderen en weet u wat? Ze voelt zich daar PRIMA!
65% participatiegraad, uw irrelevant anekdotisch gelul ten spijt.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden