Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2017, 09:05   #97
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Besef je nu écht niet dat dat nergens op slaat? Als ze de reputatie van de school intact wilden houden, dan hadden ze gewoon ... NIKS moeten zeggen. Het eerste wat we over dit incident vernomen hebben was dat de school er een persconferentie over gaf. Hadden ze dat niet gedaan, dan hadden wij geen flauw benul gehad dat daar iets gebeurd was.

Maar ik weet het, dat is natuurlijk lang niet zo spannend als even een samenzweringstheorie uit je mouw schudden waarbij directie en alle begeleidende leerkrachten, én de schepen betrokken zijn, gewoon 'want links'...


De Portugese politie heeft nog niks gezegd. Dat op zich vind ik al vrij veelzeggend. Als er een duidelijke aanleiding was geweest, dan zouden we dat volgens mij al lang geweten hebben. De dag zelf nog.
Ge hebt gelijk, die jongeren zaten daar gewoon op een terrasje hun muntthee te slurpen en werden plots aangevallen door een hoop Portugese flikken die uit het niets opdoken.
Hierbij wil ik een oproep plaatsen om niet meer te gaan skiën in Portugal, dat zal hen leren die rechtse rukkers.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden