Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2019, 13:32   #397
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik vraag me af welke advocaat Dries heeft, want Dries heeft zelf toegestemd in dat "Dosin-bezoek".

Als hij dat (begeleide) bezoek aflegt zal het op alle radio en TV-zenders, alle kranten tot en met de Story en de Joepie, zo gebracht worden alsof de grootste nazi van Belgie boete doet.

En daar blijft altijd wat van hangen, de meeste mensen kennen het verschil toch niet tussen in verdenking gesteld zijn en in beschuldiging gesteld zijn.

In het algemeen zou ik iedereen aanraden van geen verklaringen af te leggen, noch bij de politie, noch bij de onderzoeksrechter, en in geen geval mee te werken aan het onderzoek.
Als men afkomt met een vrijwillig bezoek aan de kazerne, gewoon weigeren. Want er blijft altijd iets kleven, al is het maar perceptie en volledig Belgisch links zal juichen en hem schuldig verklaren als Dries op TV getoond wordt in Mechelen.

Natuurlijk, Dries heeft een beetje schrik en werkt mee omdat hij denkt daar goed aan te doen.

Hij zal nog wel leren dat het met het Belgische gerecht kwaad kersen eten is als men een politiek doelwit is.
²
Anna List is offline   Met citaat antwoorden